טיול אחרי שיחרור, חלק ד' - לונדון 2014

הייוש, שוב אני!
יאללה מוכנים? כמו שכבר כתבתי זה בעיקר בשבילי, אתם מוזמנים לקרוא ולשמוע על הטיול שלי ולקחת טיפים אם אתם רוצים לטוס בעצמכם למקומות האלה, אם יש שאלות אתם מוזמנים לפנות אליי בתגובות.

לפוסטים האחרים אפשר ללחוץ-

קארדיף -> לונדון 20/11/13 יום ד'
נסענו בבוקר ברכבת מקארדיף, הגענו לשולא ושמנו שם את הדברים שלנו, אחרי זה הלכנו לרציף ¾9, ממש קיוותי שזה יהיה בתוך תחנה ומגניב כמו בסרט, אבל החיים לא מגניבים כמו בסרט כנראה, זה היה ממוסחר והייתה שם צלמת מקצועית ואז היה צריך לשלם כסף כדי לקבל את התמונה היקרה ברמות.
אחרי זה חיפשנו את האולם של וויקד, יצאנו מהרכבת ושאלנו את עצמנו איפה זה לעזאזל ואז הסתכלנו קדימה והיה פשוט מלא אורות ירוקים, קנינו כרטיסים והלכנו לאכול בITSU נודלס.
אחר כך חזרנו חזרה לאולם וראינו וויקד! זה היה כל מה שרציתי יותר, פשוט מחזמר מושלם ומאוד מאוד מומלץ.

לונדון 21/11/13 יום ה'
הלכנו בבוקר לגרין פארק, חצינו את הפארק והגענו לארמון בקינגהאם, לא נראה לי שאני צריכה לתאר פה איך נראה הארמון, אבל תאמינו לי שזה מרשים.
אחרי זה הלכנו למוזיאון שרלוק הולמס, זה היה בית שנראה כמו הבית מהסיפור וכל חדר היה מלא בדברים שקשורים לסיפור.
הלכנו לצ'יינה טאון וסוהו, אחרי זה הלכנו לפורבידן פלנט, ובעוד כמה חנויות קומיקס באיזור, לפידקלי סירקס ולאוקספורד סטריטהיו שם מופעי רחוב מגניבים ממש.

לונדון 22/11/13 יום ו'
הלכנו לאירוע 50 שנה לדוקטור הו!!!! זה הכנס הראשון שלי מחוץ לישראל וזה היה אדיר!
בדרך לשם ראינו אנשים עם צעיפים של דוקטור הו וקוספליים מגניבים של דברים מדוקטור הו.
בלונדון כלכך מסודרים שמודיעים ברכבת איפה לרדת בשביל להגיע לשם, שהגענו נכנסנו לאולם גדול עם תור מטורף אבל מסודר ממש, היינו מחולקים לקבוצות, קיבלנו תג של הקבוצה שלנו וויפינג אנג'לס, ונכנסנו למתחם בתורים.
הסתובבנו בין הדוכנים והבמות, קניתי כוס של דיוויט טננט בחנות של BBC, למזלנו בהתחלה קניתי כי אחרכך היה תור מטורף בכניסה לחנות ואנשים חיכו שם איזה שעה כדי להיכנס.
הלכנו לפאנל הראשון שלנו, הנחה אותו המדובב של הדאלקים (Nicholas Briggs), השתתפו בו הדוקטורים 5, 6 ו7 ( Peter Davison, Colin Baker, Sylvester McCoy ) והם היו ממש מצחיקים.
אחרי זה היה פאנל עם ה Producer, סטיבן מופאט, ג'נה קולמן ומאט סמית והיה אדיר.
אחרי זה חזרנו לדוכנים והבמות, לפני שהלכנו להרצאה הבאה ראינו מופע שהוא חלק מהדיסקים שהם עושים, הם גם נתנו לקהל לדובב דאלק, ובחרו ילד קטן וחמוד שינסה.
אחרי זה הלכנו לפאנל וזה היה פאנל אפקטים, הוא עשה לנו הדגמות של עשן ושל דאלק מתפוצץ.
אחרי שהלכנו משם הלכנו להסתובב שוב באוקספורד.

לונדון 23/11/13 יום ש'
בבוקר הלכנו לביג בן, שאליו צמודה כנסייה שבה מתחתנים עשירים ובני מלוכה בעיקר.
עלינו על גשר לונדון וראינו את הלונדון EYE (החלטנו לא לעלות כי אמרו לנו שזה בזבוז כסף ואחרי שעליתי עליו בפעם השנייה שלי בלונדון - הם לא טעו), אחרי זה הלכנו לשוק בנוטינג היל, הלכנו לאכול שוב בITSU והוצאנו את הכרטיסים של דוקטור הו (ראה ערך אירלנד שקנינו את הכרטיסים להקרנה של הפרק ספיישל)
אחרי זה הלכנו לסטארבאקס והגענו שעה לפני ההקרנה, הפרק היה מעולה!

לונדון 24/11/13 יום א'
היינו ב Covent garden שזה שוק גדול, היינו בו המון שעות ואז הלכנו לאכול.
אכלנו במסעדה שענבר אכלה בה כבר בעבר בשם Eat for health שזו מסעדה צמחונית המונית עם אוכל סבבה.
אחרי זה נסענו להייד פארק ל WInter Wonderland היו שם מלא דוכנים.
בסוף היום הלכנו שוב לאוקספורד סטריט ואז חזרנו.

לונדון 25/11/13 יום ב'
נסענו לתחנה שבה ממוקמת טראדיס (Earl's Court), אחרי זה נסענו ללונדון טאוור והיה ממש מרשים אבל סופר יקר להיכנס (בפעם הבאה!), הייתה שם החלקה על הקרח אבל לא היה שמירת חפצים (בכל מקום שהיה החלקה על הקרח לא הייתה שמירה, זה היה מבאס) אז ויתרנו.
אחרי זה נסענו לTrafalgar Square ששם נמצאים הרבה מוזיאונים, כיכר ממש יפה עם מזרקות.
אכלנו צהריים בצ'יינה טאון באכול כפי יכולתך ואז הלכנו לקפה NERO וקיבלתי שתייה חמה חינם כי סיימתי את הכרטיסייה שלי.
אחרי זה הסתובבנו שוב באוקספורד סטריט, נכנסנו לחנות M&M ועשינו קניות בHMV.

לונדון 26/11/13 יום ג'
הלכנו למוזיאון נאשנל גלרי, מוזיאון מהמם שהיו בו גם את החמניות של ואן גוך המפורסם ועוד ציורים מפורסמים, בחצי השני היו רק ציורים של ישו.
אחרי זה נסענו לשוק קמדן, זה שוק נחמד (שימו לב שלא פתוחות כל החנויות והדוכנים בימי חול, רק בסופ"ש) וקניתי 2 שרשרות (של משחקי הכס והארי פוטר) אחרי זה חזרנו לאוקספורד (מוטיב חוזר אבל זה רחוב מהמם כלכך שאי אפשר לא לחזור לשם בסוף כל יום).
בערב הלכנו עם שולא למשחקי הרעב השני (לול כבר יצא השלישי) והיינו בקולנוע עם ספות נוחות שאפשר לשכב עליהן Everyman Maida Vale.

לונדון 27/11/13 יום ד'
בבוקר עברנו להוסטל, אחרי זה אכלנו והסתובבנו, רצינו ללכת למוזיאון טייט אבל ויתרנו כי הלכנו למליון מוזיאונים ורצינו קצת להסתובב ליד הנהר, אחרי זה לשייקספיר גלוב ואז ל Abby road שהסתבר לנו שהיה ממש ליד הבית של שולא ולא ידענו כל הזמן הזה.
עשינו תמונות תיירים כמתבקש, היה שם מישהו שאשכרה עצר את התנועה כדי שאנשים יוכלו להצטלם והוא צילם אותנו גם.
אחרי זה המשכנו להסתובב ואז חזרנו להוסטל.

לונדון 28/11/13 יום ה' 
היינו בסטודיו של הארי פוטר. זה היה כל כך מדהים שאני לא יכולה אפילו לתאר! היו שם דברים מכל הסטים ותלבושות, טעמנו בירצפת (לדעתי זה היה ממש דוחה), היו מיצגים מדהימים ובובות שעווה.
עצה למי שהולך לשם- לקנות כרטיסים דרך האתר ואז לנסוע בתחבורה. לא עם ההסעה שמציעים ברחובות! היא סתם יקרה וקל מאוד להגיע לשם לפי ההסבר באתר של המתחם.
בערב לפני שהלכנו לישון הייתה אזעקת אש בהוסטל, יצאנו החוצה עם בגדים קצרים ב0 מעלות וזה היה קורע מצחוק.

לונדון 29/11/13 יום ו'
שוב התפצלנו, אני נסעתי לסטונהאנג' וענבר נשארה בכדי להסתובב ברחובות לונדון ולהיפגש עם חברה שבמקרה הייתה שם ובערב היא ראתה את ההצגה מטילדה שהייתה מקסימה.
סטונהאנג' היה ממש מרשים ומדהים, ממש מרגישה ברת מזל שיצא לי לבקר שם, אי אפשר לתאר את ההרגשה שעומדים מול האבנים הענקיות האלה ומרגישים את העוצמה של המקום, אחרי זה נסעתי לבאת', היה שם שוק קריסמס ובריכות רומאיות חמות, זה היה פעם הבריכות שהיו מתקלחים בהם כמו ספא, המקום היה כמובן ישן והרוס אבל הבריכות עצמם היו קיימות, זה מהתקופה שבה הם שלטו בבריטניה, והמדריך טיולים אמר שהרומאים הלכו מבריטניה כי פשוט היה להם קר מדי.
נכנסתי למוזיאון ג'יין אוסטין עם עוד פאנגירלס, היה שם הסבר על החיים שלה ותצוגה עם בגדים תקופתיים, המוזיאון היה בבית שבו היא גרה בבאת' במשך כמה שנים.

למחרת נסענו לפריז ויש פוסט נוסף על זה!
עד הפעם הבאה,
איילת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בודפשט 2020

ברלין 2016

לונדון חורף 2017