לונדון חורף 2017

יום ראשון 24.12.17
הטיסה הייתה ב3 בצהריים עם איזיג'ט, טיסה סבבה, נחתנו בלוטון והיה תור מטורף כנראה בגלל הכריסמס, אחרי שעה וחצי יצאנו ועלינו על אוטובוס שהזמנו של איזיבס, הנסיעה הייתה שעה לתחנת ויקטוריה, שם אכלנו בסטארבקס, קניתי קפה ואז נזכרתי שהקפה שלהם דוחה וזרקתי לפח, הסנדוויצ'ים שלהם טעימים בכל אופן. אחרי זה נסענו במונית למלון Westbury hotel ליד תחנת Earls court, המלון ממש חמוד, האנשים בכניסה חייכנים.
החדר עצמו קצת קטן אבל יש ארונות גדולים, הכנסנו את המזוודות לארון, המלון מעולה יחסית למחיר.

יום שני 25.12.17 כריסמס!
כמעט הכל סגור למעט כמה פאבים, קיוסקים, סטארבקס ו KFC.
הלכנו (ברגל כי לא הייתה תחבורה חוץ מאוטובוס תיירים) לפארק הולנד, יש שם איזור חמוד בשם קיוטו גארדן בסגנון יפני, ממש חמוד! היו מלא כלבים חמודים שהתרוצצו שם, סנאים וטווסים.
אחרי זה הלכנו לכיוון ההייד פארק, עברנו בפארק קנזינטון, היו שם מלא ברבורים, שחפים, יונים ואנשים האכילו אותם.
אחרי זה חזרנו למלון כי הרוב סגור והלכנו לאכול ארוחת ערב במסעדה בשם bellavista שהייתה קרובה למלון, אוכל איטלקי ממש טעים.

יום שלישי 26.12.17
הלכנו לחנות לגו וחנות m&m, שתיהן מאוד מומלצות! בחנות של לגו יש מיצגים מדהימים של לגו ובחנות M&M יש המון מרצ'נדייז ממש מגניב! (שתיהן גם יקרות בטירוף).

אחרי זה הסתובבנו ברחוב ריג'נט (יש שם בעיקר שופינג) והיינו שעות בהמליז, שזו חנות צעצועים של כמה קומות עם הדברים הכי שווים שיש! ממש תענוג להסתכל על כל הדברים בחנות.
אכלנו צהריים ב TGI Friday והיה ממש טעים, אחרי זה קניתי קצת בגדים בפריימרק ועגילים בקליירס ואז הלכנו לראות סטארוורס בBFI IMAX, האולם היה עצום, מגניב וחוויה ממש טובה שאי אפשר להשיג בארץ של הסרט באיימקס אמיתי (אין בארץ אחד כזה), הסרט היה אדיר!

יום רביעי 27.12.17
בבוקר הלכנו לסיור הארי פוטר בשם Tour for Muggles, מאוד מומלץ לאוהבי הארי פוטר! היה ממש כיף! לקחו אותנו להרבה מקומות מהסרט והמדריך היה ממש מצחיק וזרק מלא רפרנסים של הארי פוטר כל הזמן, הוא עשה תחרות בין הבתים לפי ההעדפה של כל אחד והיה מצחיק ממש.

אחרי זה אכלנו צהריים ב byron שזו מסעדת המבורגרים ממש טעימה שהיא גם רשת ויש אותה במלא מקומות, משם הלכנו לחנות משחקי קופסה בשם ork's nest, קניתי דיסק של המילטון בחנות Fopp (היו שם גם פופים אבל לא היה משהו שרציתי), אחרי זה לפורבידן פלנט, קניתי שם כמה דברים מגניבים ואז הלכנו למדאם טוסו, זו הייתה חוויה מעבר למה שציפיתי, חשבתי שיהיו רק בובות שעווה בתצוגה וזהו, היו בהתחלה בובות שעווה בתצוגה ואחרי זה כל מיני אטרקציות נחמדות עם בובות שעווה שממש הוסיפו לחוויה! בסוף הייתה חנות עם פופים ועוד דברים מגניבים וקניתי שם את שרלוק ופורג, בערב הלכנו לוויקד, חוויה מדהימה! זו פעם שנייה שהלכתי ונהנתי מכל רגע.

יום חמישי 28.12.17
הלכנו בבוקר למצודת לונדון, היה תור מטורף לקראוון ג'ול, לשם לא נכנסנו, לשאר הדברים נכנסנו והיה מעניין ומגניב, אחרי זה נסענו לסקי גארדן שזו מסעדה עם אוכל פנסי בקומה ממש גבוהה, האוכל היה טעים מאוד! אבל ממש יקר.

אחרי נסענו זה לקובנט גארדן, יש שם הרבה חנויות עם דברים יפים ומופעי רחוב ומסעדות, אחרי זה נסענו לאוקספורד ונכנסנו לחנויות HMV (חנות ענקית עם דיסקים, חולצות, DVD, פוסטרים, בלוריי ומרצ'נדייז), דיסני (אני מניחה שכולם מכירים), GAME (חנות משחקים שיש בקומה התחתונה שלה שטח גיימינג, אפשר לשבת בה ולשחק משחקי רשת, VR, פלייסטיישן)

יום שישי 29.12.17
בבוקר נסענו לכיוון גריניץ' ווילג' ברכבת ואוטובוס, הזמנו מראש כרטיסים ל2 הצגות בפלניטריום והגענו באיחור של 5 דקות לראשונה ולא הכניסו אותנו, גם לא רצו לתת לנו להחליף שעה, שילמנו מחדש על שעה אחרת ונכנסנו להצגה על סופרסטרום שהקריין היה בנדיקט קמברבאץ'!! היה ממש מגניב וראינו את השמש מקרוב.

אחרי זה הלכנו להסתובב בשוק של גריניץ', היו בו הרבה דוכנים מגניבים ואוכל טעים, משם הלכנו לשוק כריסמס, אחרי זה למוזיאון השייט, היו שם ספינות ממש יפות והוא חינמי! מומלץ להיכנס.
לאחר מכן חזרנו לפלנטריום להקרנה של סרט בשם the sky tonight ולמדנו על קבוצות הכוכבים, היה ממש מעניין.
בערב הלכנו לצ'יינה טאון ואכלנו במסעדה אכול כפי יכולתך אותנטית ואז קינוח מהמם בבאבל ראפ (מסעדה שיש בה וופל ממש טעים) ששמו הולך לפניו, היה טעים כמו שקיוותי.
חזרנו לחנות דיסני להחליף ספל שהיה שבור והופתעתי מהשירות - החליפו לי ישר בלי יותר מדי חפירות, אחרי זה שוב ל HMV.

יום שבת 30.12.17
בבוקר הלכנו לשוק פורטבלו, אכלנו שם ארוחת בוקר באחד הדוכנים, קנינו בגדים יפים והסתכלנו על הדוכנים עד נוטינג היל, אחרי זה נסענו לשוק קמדן שהיה מגניב גם, אכלנו ב"צ'ייז בר" שיש בו מאכלי שונים מגבינות טעימות ממש.

בערב הלכתי לעשות שופינג באוקספורד קניתי בגדים בפריימרק, פול אנד בר ועוד

יום ראשון 31.12.17
בבוקר הלכנו לשוק ברייק ליין, הוא היה נחמד (אם כי קטן ולא כל כך חובה לדעתי), אחרי זה לשוק פרחים בשם קולומביה, היה גשם ממש חזק ולא הרגשתי שחווינו את השוק כי כולם התחילו להתקפל שם, אחרי זה הלכנו להייד פארק לכריסמס וונדרלנד, מקום מדהים! מלא דוכנים של דברים שונים, אכלנו שם ארוחת ערב והקשבנו למוזיקה, אבל הכי שוב שזכיתי בבובה של אנה! המטווחים בצבא השתלמו.
אחרי זה חזרנו למלון לישון לפני הזיקוקים, נסענו לראות את הזיקוקים בפרימרוז היל, לאור היה שמח מאוד כל היום ברמה מחשידה, אבל לא חשדתי כי בכל זאת אנחנו בלונדון וכיף פה, דקה לפי חצות הוא ביקש ממישהי לצלם אותנו, לא הבנתי מה הוא אמר ולפני שהוא הספיק לענות לי הוא הוציא טבעת! היה רגע מאוד מרגש, כולם מסביב הריעו לנו והתנשקנו בזיקוקים והיה רגע מושלם! מאוד התרגשתי וכמובן שאמרתי כן 😍 אחרי ההלם הראשוני התחבקנו והמשכנו לצפות בזיקוקים, אחרי זה הלכנו לחגוג בפאב עם נטליה וליאור עד השעות הקטנות של הלילה.

יום שני 1.1.18
בבוקר הלכנו לתערוכה של הארי פוטר וגיליתי שהתבלבלתי בתאריך, לא התייאשנו מאווירת ההארי פוטר והלכנו משם לקינג קרוס להצטלם עם העגלה ונכנסנו לחנות עם המרצ'נדייז, משם נסענו לראות את תהלוכת ראש השנה בפיקדלי, היה ממש המוני וקשה לראות, ממליצה להגיע לשם ממש בבוקר ולתפוס מקום! בכל אופן זה פחות מעניין אותנו אז אחרי בערך חצי שעה פרשנו, והלכנו למסעדה בשם
פומו, בדרך לשם ראינו שועל חמוד! המסעדה הייתה איטלקית מעולה ממש, הלכנו אחרי זה לשופינג באוקספורד ובערב לבוק אוף מורמון שהיה מדהים! ממש מומלץ ללכת, אם יש התלבטות כולשהי, לכו לזה!

יום שלישי 2.1.18
בבוקר קמנו בכדי להגיע לפני שכולם מגיעים ללונדון איי, הוא נפתח בשעה 11, הגענו לשם ב10 וחצי וכבר היה תור מטורף, חיכינו 50 דקות בגשם מטורף בלי מטרייה ולדעתי זה לא היה כלכך שווה את זה, אחרי זה הלכנו לעולם המים שהיה ממש מגניב ממש, אחרי זה הלכנו לבית קפה חתולים ממש חמוד בשורדיץ' בשם
Lady Dinah's Cat Emporium
אחרי זה שוב הלכנו לפרימרק ואז לראות אלאדין שהיה ממש מדהים, ההפקה הכי מדהימה שראיתי על הבמה מבחינת תפאורה ותלבושות, ממש אהבנו.

יום רביעי 3.1.18
היום המחזה של הארי פוטר! התחלנו את היום בארמון בקינגאהם, היה קשה לראות את החילוף משמרות כי היו מלא אנשים (שוב - להגיע מוקדם ולתפוס מקום הכי כדאי אם מעניין ממש לראות הכל), אחרי זה הלכנו לאסוף את הכרטיסים למחזה של הארי פוטר, הלכנו למינה לימה שזו החנות שבה הכינו את הדברים המודפסים לסרטי הארי פוטר, בשעה 2 וחצי התחיל החצי הראשון שהיה מדהים!! ובשעה 7 וחצי התחיל החצי השני, סך הכל 6 שעות הצגה עם הפסקה של שעתיים באמצע, הכל היה מדהים ברמה של מופע קסמים מטורף, ממש נהנתי למרות שלפני זה קראתי את המחזה כתוב ופחות אהבתי, השחקנים היו מעולים והאפקטים היו מדהימים וזה כיפר על הכל.

יום חמישי 4.1.18
קמנו ב6 נסענו חזרה לשדה מתחנת ויקטוריה עם איזיבס וטסנו חזרה.